Održan okrugli stol “Biti mlad, marginaliziran i NEET“

U okviru projekta “Reaktivacija i integracija marginaliziranih mladih – NEET na tržište rada – RIM“ 13. studenog 2018. održan je drugi okrugli stol pod nazivom „Biti mlad, marginaliziran i NEET“.

Prvo uvodno izlaganje na temu „Razvoj podrške neaktivnim NEET osobama u Republici Hrvatskoj“, održala je gđa. Aleksandra Gavrilović, voditeljica Službe za politike zapošljavanja i suradnju na europskom gospodarskom prostoru iz Ministarstva rada i mirovinskog sustava.  Gđa. Gavrilović je predstavila nalaze projekta „Uspostava sustava praćenja NEET osoba“ kojim su nadograđene postojeće baze podataka o učenicima i studentima kako bi se uspostavio sustav detektiranja mladih koji se ne osposobljavaju, nisu zaposleni niti su u sustavu obrazovanja.

Tema drugog predavanja bila je „Hrvatska mladež, obrazovanje i globalna konkurentnost“ kojeg je održala gđa. Vedrana Spajić Vrkaš, redovna profesorica na katedri za sistematsku pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Oslanjajući se na podatke proizašle iz istraživačkog projekta „Potrebe, problemi i potencijali mladih u Hrvatskoj“, izlagačica je prikazala problematiku konkurentnosti vještina mladih u Hrvatskoj na globalnom tržištu te istaknula potrebu za provođenjem sustavnih istraživanja i praćenja provedenih reformi u Hrvatskoj.

Na raspravi koja je uslijedila poslije uvodnih predavanja, aktivan doprinos su dali gđa. Andreana Baeva, predsjednica Europske poslovne udruge, gđa. Marija Halić, predstojnica Regionalnog ureda Zagreb Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, g. Andrija Petrović, predstavnik iz gradskog ureda Grada Zagreba, gđa. Tamara Berić Blažić, defektologinja za praćenje procesa socijalizacije i zapošljavanja iz Srednje škole – Centra za odgoj i obrazovanje te g. Zvonimir Perić iz podružnice Donji grad CZSS Zagreb.

Ovom prilikom zahvaljujemo svim sudionicima, a posebno izlagačicama, gđi. Spajić-Vrkaš i gđi. Gavrilović na sudjelovanju i pokazanom interesu za temu.

Zaključke s drugog Okruglog stola možete naći na poveznici: Zaključci.